2013. április 1., hétfő

~6.rész~ A feladatod pedig az, hogy..


 

"Csók.. amikor a szívetek hirtelen egyszerre dobban, és a külvilág eltűnik. Amikor úgy érzed, tökéletesebb pillanat nem is létezhet. Amikor a szíved csordultig lesz örömmel, és szeretettel."



-Oké,oké!- tette fel a kezét védekezés képen Lou- A feladatod pedig az, hogy.... Betty szemét bekötjük egy sállal és a konyhába bevezetjük, majd az összes kaját kirakjuk elé és amire rámutat, azt neked meg kell sütnöd. Ezek után szépen megeszed- ismertette végre a feladatot velünk. Ezeket végig gondoltam, majd megszólaltam :
- Két dolgot szeretnék mondani- tettem fel a kezem.
- Mond csak!- mosolyogtak rám a fiúcskák.
- Oké, akkor az első az az lenne, hogy minden feladatban benne kell lennem??- kezdtem el hisztizni- És a második, hogy nincs sálam. Mivel nem hoztam arra gondolva, hogy augusztus van nem fog esni a hó!- világosítottam fel őket, az egyértelmű tényről.
- Most én jövök. Az első az, hogy igen muszály, mert nincs több csaj. A második az, hogy igazad van. Akkor van öö.. például nyakkendőd?- utánozott Niall lányos hangon.
- Hát mivel lány vagyok, ezért én nem szoktam nyakkendőt hordani. Talán, csak nagyon ritkán. ... De szerintem Harrynek biztos van- adtam az ötletet neki, mire az említett felpattant a földről és beviharzott a szobájába. Nem értettük, hogy ezt a cselekvést miért csinálta, de amikor visszatért egy nyakkendővel a kezében, már tudtuk.
-Jaj de kis cuki!!- nyávogtam mint, egy öt éves, mikor megláttam a ruhadarabot, ami szürkéből átment feketébe és Dodó kacsa volt rajta. A fiúk ezen a cselekvésemen felnevettek.


- Öö...hát, köszi- dadogta zavarában.
- Honnan ilyen cuccod tesó??- kérdezte meglepett fejjel Zayn, miközben fetrengett a földön a röhögéstől.
- Hát..izé.. április 1-re kaptam, az egyik legkedvesebb ' idióta' barátomtól, mert megszeretett volna jól szívatni- nézett a mondat végén Loura.
- Ja tényleg, már emlékszem- bökte oldalba Louis.
- Háhá, de azért én is adtam neked egy "szép" ajándékot!- nevette el magát a göndör hajú srác.
-Ezek szerint az a srác Louis volt- következtettem a mondandójukból.
-Ahha- könnyeztek a nevetéstől, amit még mindig nem bírtak abba hagyni.
-  Na jó, most már fejezzétek be!- csitította ela két viháncoló srácot Liam.
- Jól van na apuci!- mondták kisgyerek hangon.
- Folytassuuuuk!- ordította el magát Niall- Éhes vagyok!- tette hozzá, amikor korgott egyet a hasa.
- Oké, te kis falánk ír manó- egyezett bele Lou és mi többiek, pedig helyeseltük.

Bementünk a konyhába és a fiúk kipakolták az összes kaját. Csak az volt a baj, hogy nem fért el az asztalon. Míg ezt ők megcsinálták, én addig felvettem a szemkötőmet. Volt egy kicsi gond, hogy olyan szerencsétlen vagyok, hogy nem bírtam feltenni.


-Ahhj.. adjad, majd én segítek!- ajánlotta fel kedvesen Louis.
- Köszi- mosolyogtam rá és a kezébe adtam a nyakkendő. Hátat fordítottam neki és vártam, hogy bekösse a szememet. Eléggé sokáig bíbelődött vele, de végre sikerült. Visszafordultam hozzá, és köszönés képen adni akartam neki egy puszit.De mikor közelebb hajoltam hozzá, megéreztem puha ajkait a számon. Mind ketten meglepődtünk, de ez a kis szájra puszi átváltott érzelmi csókba.


Mikor ezt a cselekedetet tettük, kizártam a külvilágot és csak erre figyeltem. Miután elváltunk egymástól, hallottam ahogy a többiek tapsolnak, füttyentgetnek és 'húú'-znak egy sort. Biztos hogy elpirultam, mert éreztem magamon. Hirtelen egy ajtócsapódást hallottunk, mire egy kicsit ugrottam. Majd pár másodperc múlva valami leesett és széttört. Ezek után még egy üvöltést is halhattunk.

- Ez meg még is mi volt?- kérdezte mérges hangon Zayn.
- Csak Harry volt. Ki tudja, hogy éppen mi jár a fejében- adta meg a választ Niall.
- Én utána megyek!- hallottam ahogy elindult Louis.
- Most szerintem hagyd!!- szólt rá Liam. Csak a hallottak alapján, van egy olyan érzésem, hogy Leeyum tudja hogy mi baja van Harrynek. De majd, ha négyszemközt leszünk, megkérdezem.
- Hát jó!- szomorodott el Lou.- Inkább folytassuk!- vidámult fel egy kicsit.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Halli!!
Itt is van az új rész!! Most ezt a részt húsvét alkalmából hoztam ilyen hamar.  BOCSÁNAT amiért ilyen rövid, de sajna csak ennyi időm volt, de remélem ettől függetlenül tetszik!

Ui1.: Boldog Húsvétot Mindenkinek !!!


2 megjegyzés:

  1. Szia.
    Juuuuj, ez oan jooo lett <33
    Mondjuk a címről kicsit másra lehetett következtetni ;)
    Nagyon tetszett ez a rész is!!:))
    Xx, Lizzie H.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, nem a címről, hanem az idézetről, már ha az egy idézet :D

      Törlés