2013. április 20., szombat

~ 8.rész ~ Miután Harry kiviharzott...



  "Bármilyen félelmet le tudsz győzni, ha erre felkészíted a tudatodat.
Emlékezz, a félelem nem létezik máshol, csakis a tudatodban!"





~ Lisa szemszög ~


Miután Harry kiviharzott a konyhából, a fiúk elkezdtek tanakodni, hogy miért tette ezt. Még gondolkoztak rajta, de inkább hanyagolták a témát. Niallnak a kajája végül eléggé undi lett. Ügyes vagyok! Volt benne uborka, kivi, tejszínhab, tojás, spárga, tejföl, olaj, kakaópor, ecet, foghagyma, ananász, fagyasztott zöldség, drazsé és erős paprika. Szóval minden amit eltudtok képzelni. Ezt a sok hülyeséget megsütötte, de úgy hogy ő nem is tud sütni, főzni! Az egész konyha rumlis lett tőle. Gyorsan kitakarítottunk, eközben pedig Niall megette. Ránéztem és láttam, hogy elég nehéz legyűrni a torkán a "kaját". De ha ez a feladata, akkor ez a feladata. Nialler Liamnek adott merést, ami az volt, hogy nekem meg kellett etetnem fagyival, egy kanál segítségével. Az érintett, ahogy ezt megtudta egyből elkezdett hisztizni :

-Majd, ha piros hó esik, majd akkor hozzám érhetsz azzal az izével!- mutatott a kanálra félve, amit épp akkor vettem ki a fiókból.
- Jajj, ne legyél már nyuszi - muszi! Légy férfi!!- bíztatta Zayn, miközben egy kis kézitükörben nézegette magát, ami nagyon hasonlított az enyémre. Lehet hogy az is!
- Na, mindegy!-ráztam meg a fejem- Akkor teszek fel egy ajánlatot!-szerintem nem vagyok magamnál- Ha te ezt most megcsinálod, akkor én is megteszem azt amitől a legjobban félek. Na benne vagy ??
- Igen, attól függ, hogy mi az amitől rettegsz !?? Mert, ha valami atom-nyuszi-puszi dologtól, akkor az úgy nem ér!
- Ha neked a csótányok,rovarok, pókok és egyéb undorító bogarak édes-mézes bájos-mázas édi-bédi cuki-muki, akkor ne egyezz bele!
- Oké, benne vagyok!- kezet ráztunk és folytattuk ahol abbahagytuk.

Kivettem a fagyasztóból a mogyorós jégkrémet és elkezdtem közeledni Liam felé, aki pedig hátat fordított nekem és elfutott előlem, valahova.
 Nem láttam merre ment, ezért elindultam egy irányba. Már majdnem feladtam, amikor meghallottam a fiúk kiabálásait, pl. "itt van", " meg van"... meg hasonlókat. Gyorsan a hangok irányába mentem. Ahogy oda értem a fiúkhoz, a szobámba, körül néztem de nem láttam Liamet sehol. 


A többiek csak a gardróbom fele mutattak és halkan kimentek. Közeledni kezdtem a szekrényem felé, mikor meghallottam egy tüsszentést. De nem onnan ahová igyekeztem, hanem az ágyam felől. Megfordultam és oda lopakodtam, majd óvatosan, hogy ne hallja, felálltam a matracra.



~ Liam szemszög ~

  

Hallottam mikor Ely bejött a szobába és a többiek "utasítására" a gardrób irányába igyekezett. Ők direkt oda mutattak, hogy meg ne találjon. Egészen bemásztam az ágy alá és csöndben maradtam, hogy ne vegyen észre. Csak sajnos a sok por miatt hapciznom kellett. Láttam a lábait, ahogy megfordul és más merre ment, reménykedtem hogy nem hallotta meg.És nem, nem hallotta meg, mert pár lépés után már nem láttam sehol. Végre kiakartam jönni az ágy alól és nagy nehezen ez sikerült is. Épp hogy felálltam, már újból a földön találtam magam, mivel valaki ráugrott a hátamra. Először nem láttam ki az, de a kuncogásából felismertem. Ely volt, de nem egyedül hanem egy KANÁL!! és egy fagyis bödön kíséretében. Hirtelen felakartam állni, de ezt a hátamon lovagló ülésben ülő lány, eléggé megnehezítette. Megfordultam alatta, gondoltam így könnyebb lesz. De nem, mert a rajtam csücsülő személy, elég szorosan kapaszkodott belém és addig nem engedett el, amíg nem ettem legalább egy kanál fagyit.  Ellenkeztem, ezért ő elkezdett csikizni.
- Jól van. Jó feladom!- tettem fel védekezően a kezem, hogy hagyja abba.
- Rendben, akkor nyisd nagyra a szádat!- kanalazott bele a jeges édességbe.
- Várj! Először is fogd le a kezeimet légyszí, mert tuti hogy kifogom ütni a kezedből! Másodszor pedig, bekötnéd a szemem?- kértem meg. Nem akartam megütni vagy valami, hogy megsérüljön. Inkább elővigyázatos voltam.
- Persze! Még jó, hogy nálam van a nyakkendő!-levette a nyakából és bekötötte vele a szememet, majd mindkét kezemre rátérdelt. Kinyitottam a számat egy kicsit (hogy ne férjen annyi fagyi a számba) és vártam hogy Ely megetessen. Ez meg is történt és egy hatalmas adagnyi fagyit kaptam. Gondolom direkt csinálta, de így az arcomra is jutott belőle. Egy kicsit sem érdekelt hisz, ha majd "őfelsége" feláll rólam, akkor majd megmosakszom. De ez nem így lett, hisz egyszer csak hirtelen számon és félig az arcomon éreztem puha ajkait. Először csak a fagyit nyalta le rólam, majd áttért az  ajkaimra.


Nagyon tetszett nekem ez a dolog, főleg hogy lassan, de nagyon is biztos vagyok abba, hogy érzek iránta valamit. Valami olyat, amit SZERELEMnek (♥) hívnak. Ezeken agyaltam, miközben egyre jobban faltuk egymást. Nagyon jó érzés volt, csak sajnos ezt Ely megszakította. Mivel elvált tőlem, miközben valami "bocsi" féleséget motyogott. Én csak levettem a szememről a nyakkendőt és úgy válaszoltam neki :
- Ne hogy bocsánatot kérj! Nem csak te voltál a "hibás"! Ne légy butus!- simítottam ki az arcából a haját, miközben megnyugtatóan mosolyogtam rá.


Azt hiszem ez sikerült is, mivel ő is elmosolyodott. Ezt az idilli pillanatot, három tökfilkó zavarta meg:
- Mi tart ennyi ideig?- kérdezte Zayn.
- Biztos megint smároltak!- nyugtatta meg Louis.
- Mi van? Mi az, hogy már megint?- háborodott fel Ely, jogosan.
- Hát úgy értem, hogy mikor "bekötöttem a szemed"- rajzolt macskakörmöket a kezével és folytatta- Akkor nem én voltam az, hanem Liam, és vele csókolóztál. Szóval az volt az első, most pedig gondolom a második.
- Ööö..hogy mi??- mosolyodott el Ely kínosan, miközben beletúrt a hajába. Láttam rajta, hogy pontosan érti mit mondott neki Lou, de még is valahogy összezavarodott.
- Meg-csó-kol-tad Li-am-met!- szótagolta Louis és még hangosabban is mondta, mintha nem értené.
- Elsőre is hallottam!- forgatta meg gyönyörű szemeit a még mindig rajtam ülő lány.
- Akkor meg minek kérdezted?-értetlenkedett.
- Mert én azt hittem, hogy....öö- mutogatott felváltva Loura és rám-.....nem tudom.
- Csak nem azt hitted, hogy velem smároltál?- nevette el magát Louis.
- Hát..igazából..De!- sütötte le a szemeit Ely.
- Most, hogy már ilyen jól kitárgyaltuk, hogy Leeyummal már kétszer is csókolóztatok, nem folytathatnánk a játékot?- szólt közbe Zayn.
- De, persze!- feleltem, miközben felálltunk a földről Elyvel. Mikor már két lábon álltunk és leporoltam magunkat, folytattam- Jó, akkor most te jössz!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Halii! :D

Itt van az új rész! Remélem ez is tetszik, ugyan úgy mint a többi! A kövi részt még nem tudom, hogy mikor fogom tudni hozni, de bízok benne hogy minél hamarabb. Látom, hogy alig komiztok, iratkoztok fel és h nem szavaztok! LÉGSZÍVES ezt változtassátok meg, mert ez nagyon elszomorít! :'(

By Anne ♥


2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ne legyél szomojú, mert én is az leszek :((( komiztam volna hamarabb, ha előbb rátalálok a blogra, de ez csak most sikerült... Nagyon tetszik ahogy írsz, jó volt hogy beletetted a "kanalas" részt is, és a blog címe lassan lehetne akár "felelsz vagy mersz?" is :)))
    Xx, Lizzie H.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)
      Válaszoltam volna hamarabb, ha észre veszem az értesítést.. Köszönöm:) de ezt a blogot én már nem folytatom:/ Most egy másikkal foglalkozok és szeretnék arra 100% figyelmet szentelni:) Sajnálom:(

      De kukkants be oda, szívesen fogadom az új olvasókat:D

      http://a-very-special-girl-5sos.blogspot.hu/

      Törlés